Název:
Vztahy se zákazníky ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Customer relationships in the selected company
Autoři:
BLÁHOVÁ, Adéla Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený přehled o problematice zákaznické spokojenosti a řízení vztahů se zákazníky a doplnit ho analýzou spokojenosti klientů společnosti ESSOX s. r. o. Následně jsou navrhnuta doporučení, díky kterým by společnost mohla vylepšit své služby a přispět tak ke spokojenosti svých klientů.The aim of this thesis is to provide a comprehensive overview of the customer satisfaction and Customer Relationship Management and to analyze the client satisfaction in the company ESSOX s. r. o. In the end I suggest specific recommendations to improve the quality of provided services.
Klíčová slova:
Customer Relationship Management; péče o zákazníky; spokojenost zákazníků; vztahový marketing; customer care; Customer Relationship Management; customer satisfaction; relationship marketing Citace: BLÁHOVÁ, Adéla. Vztahy se zákazníky ve vybraném podniku. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32897