Original title:
Vztahy se zákazníky ve vybraném podniku
Translated title:
Customer relationships in the selected company
Authors:
BLÁHOVÁ, Adéla Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený přehled o problematice zákaznické spokojenosti a řízení vztahů se zákazníky a doplnit ho analýzou spokojenosti klientů společnosti ESSOX s. r. o. Následně jsou navrhnuta doporučení, díky kterým by společnost mohla vylepšit své služby a přispět tak ke spokojenosti svých klientů.The aim of this thesis is to provide a comprehensive overview of the customer satisfaction and Customer Relationship Management and to analyze the client satisfaction in the company ESSOX s. r. o. In the end I suggest specific recommendations to improve the quality of provided services.
Keywords:
customer care; Customer Relationship Management; customer satisfaction; relationship marketing; Customer Relationship Management; péče o zákazníky; spokojenost zákazníků; vztahový marketing Citation: BLÁHOVÁ, Adéla. Vztahy se zákazníky ve vybraném podniku. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/32897