Original title: Hodnocení reklamní kampaně
Translated title: Perception of advertising campaign
Authors: BABKA, David
Document type: Bachelor's theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; campaign.; Kofola; Marketing communication; survey; dotazníkové šetření; hodnocení; Kofola.; Marketingová komunikace; reklama; reklamní kampaň
Citation: BABKA, David. Hodnocení reklamní kampaně. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/32326

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173608


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2014-06-05, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share