Original title:
Hodnocení reklamní kampaně
Translated title:
Perception of advertising campaign
Authors:
BABKA, David Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce je zaměřena na hodnocení zvolené reklamní kampaně, a na základě výsledků dotazníkového šetření jsou navrženy doporučení a návrhy pro budoucí reklamní kampaně společnosti. Pro zpracování této bakalářské práce byla zvolena společnost Kofola a.s..The thesis is focused on the evaluation of the selected campaign.Recommendations and suggestions for future advertising campaign are based on the results of the survey. For this thesis was chosen the company Kofola a.s..
Keywords:
advertising; campaign.; Kofola; Marketing communication; survey; dotazníkové šetření; hodnocení; Kofola.; Marketingová komunikace; reklama; reklamní kampaň Citation: BABKA, David. Hodnocení reklamní kampaně. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/32326