Original title: Trh bioprodukty - spotřebitelské výzkumy
Translated title: The market of organic food: consumer research
Authors: VESELÁ, Michaela
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: distribution; marketing communication; marketing research; organic farming; organic food; subsidy; biopotraviny; distribuce; dotace; ekologické zemědělství; marketingová komunikace; marketingový výzkum
Citation: VESELÁ, Michaela. Trh bioprodukty - spotřebitelské výzkumy. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/32000

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173564


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2014-06-05, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share