Název: Trh bioprodukty - spotřebitelské výzkumy
Překlad názvu: The market of organic food: consumer research
Autoři: VESELÁ, Michaela
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: biopotraviny; distribuce; dotace; ekologické zemědělství; marketingová komunikace; marketingový výzkum; distribution; marketing communication; marketing research; organic farming; organic food; subsidy
Citace: VESELÁ, Michaela. Trh bioprodukty - spotřebitelské výzkumy. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32000

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173564


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-06-05, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet