Název:
Trh bioprodukty - spotřebitelské výzkumy
Překlad názvu:
The market of organic food: consumer research
Autoři:
VESELÁ, Michaela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce byla identifikace cenových, kvalitativních a časových priorit spotřebitelů ve vztahu k potravinám a vymezení postoje českých spotřebitelů k biopotravinám, resp. k jednotlivým biokomoditám. Prostřednictvím spotřebitelského průzkumu (realizovaného pomocí dotazníkového šetření) pak vymezení základních nákupních preferencí a motivačních faktorů/bariér.The main objective of this diploma thesis was to identify price, quality and the time priority of consumers in relation to food and to define the attitudes of the Czech consumers to organic food, respectively to individual bio commodities through a consumer research, then the basic shopping preferences and motivators/barriers.
Klíčová slova:
biopotraviny; distribuce; dotace; ekologické zemědělství; marketingová komunikace; marketingový výzkum; distribution; marketing communication; marketing research; organic farming; organic food; subsidy Citace: VESELÁ, Michaela. Trh bioprodukty - spotřebitelské výzkumy. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32000