Název: Příprava předškolních dětí na vstup do školy. (srovnání běžné MŠ a MŠ s prvky Montessori pedagogiky)
Překlad názvu: Preparation of preschool children for school admission (comparing regular and Montessori pedagogy influenced nursery schools)
Autoři: MORAVOVÁ, Vendula
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: V teoretické části bakalářské práce vysvětluji pojmy související se vstupem dětí na základní školu - školní zralost a školní připravenost. Popisuji prostředí, přístup pedagogů a metody práce v běžné mateřské škole a v mateřské škole s prvky Montessori pedagogiky. Dotazníkovým výzkumem v praktické části zjišťuji, jakým způsobem jsou naplňovány předpoklady pro přechod dětí na základní školu u dětí z běžné mateřské školy a mateřské školy s prvky Montessori pedagogiky.
Klíčová slova: Montessori pedagogika; připravené prostředí; příprava na základní školu; školní připravenost; školní zralost; Montessori pedagogy; preparation for school; prepared environment; school maturity; school readines
Citace: MORAVOVÁ, Vendula. Příprava předškolních dětí na vstup do školy. (srovnání běžné MŠ a MŠ s prvky Montessori pedagogiky). České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/33528

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-172689


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-04-10, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet