Original title: Příprava předškolních dětí na vstup do školy. (srovnání běžné MŠ a MŠ s prvky Montessori pedagogiky)
Translated title: Preparation of preschool children for school admission (comparing regular and Montessori pedagogy influenced nursery schools)
Authors: MORAVOVÁ, Vendula
Document type: Bachelor's theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: V teoretické části bakalářské práce vysvětluji pojmy související se vstupem dětí na základní školu - školní zralost a školní připravenost. Popisuji prostředí, přístup pedagogů a metody práce v běžné mateřské škole a v mateřské škole s prvky Montessori pedagogiky. Dotazníkovým výzkumem v praktické části zjišťuji, jakým způsobem jsou naplňovány předpoklady pro přechod dětí na základní školu u dětí z běžné mateřské školy a mateřské školy s prvky Montessori pedagogiky.
Keywords: Montessori pedagogy; preparation for school; prepared environment; school maturity; school readines; Montessori pedagogika; připravené prostředí; příprava na základní školu; školní připravenost; školní zralost
Citation: MORAVOVÁ, Vendula. Příprava předškolních dětí na vstup do školy. (srovnání běžné MŠ a MŠ s prvky Montessori pedagogiky). České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/33528

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-172689


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2014-04-10, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share