Název:
Hra jako diagnostický prostředek
Překlad názvu:
The game like a diagnostic fool
Autoři:
VALÍKOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá představením hry jako prostředku k rozvoji klíčových kompetencí. Dochází zde k vymezení důležitých pojmů, potřebných pro zpracování praktické části práce. Ta pak pojednává o tom, zda je možno dlouhodobým působením, opakováním vhodně zvolených her a soustavnou prací s dětmi, dosáhnout posunu úrovně komunikace a spolupráce v kolektivu.This thesis deals with the introduction of game like an instrument of key competences development. Important concepts needed for processing of practical part of the thesis are being defined. The practial part deals with the possibility of achieving advanced level in communication and collective cooperation by long-term operating, repeating of appropriately choosen games and systematic work with children.
Klíčová slova:
hra; klíčové kompetence; komunikace; pedagogická diagnostika; sociální dovednosti; spolupráce; communication; cooperation; games; key competences; pedagogical diagnostics; social skills Citace: VALÍKOVÁ, Lucie. Hra jako diagnostický prostředek. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/30721