Název:
Význam zákaznické spokojenosti v oblasti kultury
Překlad názvu:
The importance of customers´ satisfaction in culture realm
Autoři:
Půhoná, Simona ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zhodnocení významu zákaznické spokojenosti v oblasti kultury a vlivu postojů na rozhodování zákazníků.The goal of this work is to sum up the importance of customers'satisfaction and impact of mindsets to customers decition.
Klíčová slova:
kultura; postoje; služba; spokojenost; culture; mindset; satisfaction; service
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21285