Original title:
Analýza marketingové strategie sportovního klubu
Translated title:
Marketing Strategy Analysis - Sports Club
Authors:
Šedivý, Jan ; Král, Pavel (advisor) ; Voborská, Jana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii hokejového klubu a navrhuje doporučení pro zlepšení aktuálního stavu. Analýza marketingové strategie využívá informací z provedeného marketingového průzkumu a situační analýzy, v rámci které je zpracován Porterův model pěti sil a anylýzy PEST a SWOT.Diploma thesis analyses marketing strategy of the hockey club and suggests possible recommendations for improving the current situation. Analysis of marketing strategy uses information from the marketing research and the situation analysis.
Keywords:
marketing strategy; situation analysis; sports marketing; marketing sportu; marketingová strategie; situační analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21232