Název:
Analýza marketingové strategie sportovního klubu
Překlad názvu:
Marketing Strategy Analysis - Sports Club
Autoři:
Šedivý, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Voborská, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii hokejového klubu a navrhuje doporučení pro zlepšení aktuálního stavu. Analýza marketingové strategie využívá informací z provedeného marketingového průzkumu a situační analýzy, v rámci které je zpracován Porterův model pěti sil a anylýzy PEST a SWOT.Diploma thesis analyses marketing strategy of the hockey club and suggests possible recommendations for improving the current situation. Analysis of marketing strategy uses information from the marketing research and the situation analysis.
Klíčová slova:
marketing sportu; marketingová strategie; situační analýza; marketing strategy; situation analysis; sports marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21232