Název:
Organizačná kultúra v hoteli ADRIA Praha
Překlad názvu:
Organizational culture in hotel Adria Prague
Autoři:
Pauličková, Katarína ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Organizačná kultúra je dôležitou determinantou každej organizácie. Táto práca sa zaoberá vybranými aspektmi organizačnej kultúry a pozostáva zo štyroch hlavných častí. V prvej časti sú definované teoretické východiská týkajúce sa organizačnej kultúry, lojality zamestnancov a zážitkového vzdelávania. Druhá časť podáva ucelený prehľad o hoteli Adria, jeho zamestnancoch, klientoch, konkurencii a špecifických aktivitách, ktorými sa zaoberá. Ďalšia časť je venovaná samotnému empirickému výskumu, ktorého cieľom bola predovšetkým analýza stratégie a podnikových hodnôt, miera identifikácie zamestnancov s týmito hodnotami a faktory podporujúce lojalitu zamestnancov. V závere práce sú zhrnuté konkrétne rady a odporúčania pre vedenie hotela Adria.Organizační kultura je důležitou determinantou každé organizace. Tato práce se zabývá vybranými aspekty organizační kultury a skládá se ze čtyř částí. V první části jsou definována teoretická východiska týkající se organizační kultury, loajality zaměstnanců a zážitkového vzdělávání. Druhá část podává ucelený přehled o hotelu Adria, jeho zaměstnancích, klientech, konkurenci a specifických aktivitách hotelu. Další část je věnována samotnému empirickému výzkumu, jehož cílem bylo především analyzovat strategii a podnikové hodnoty, míru identifikace zaměstnanců s těmito hodnotami a faktory podporující loajalitu zaměstnanců. V závěru práce jsou shrnuty konkrétní rady a doporučení pro vedení hotelu.Organizational culture is very important determinant of every organization. This diploma thesis deals with the specific aspects of organizational culture. It consists of four main parts. In the first chapter the theoretical basis regarding organizational culture, organizational commitment and experiential education is described. The second part consists of the deep analyses of hotel Adria Prague. It provides the information regarding its employees, clients, competition and specific events the management organizes on regular basis. The next part is dedicated to the empirical research the aim of which was to identify organizational strategy and values as well as the extent to which employees identify with these values. It also focuses on factors fostering organizational commitment. In the final part of the thesis the practical recommendations for the management of the hotel are mentioned.
Klíčová slova:
angažovanost zaměstnanců; hotel Adria; loajalita zaměstnanců; motivace; organizační kultura; organizační oddanost; zážitkové vzdělávání; experiantial education; hotel Adria; loyalty; motivation; organizational behavior; organizational commitment; organizational culture
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21025