Original title:
Marketingová strategie společnosti L ´Oréal.
Translated title:
Marketing strategy of L´Oréal
Authors:
Výletová, Kristýna ; Postler, Milan (advisor) ; Frýbort, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti L'Oréal. Na základě teoretického objasnění je analyzována marketingová strategie společnosti. Důležitým východiskem práce je také vznesení návrhů na vylepšení této strategie.The bachelor's thesis focuses on the marketing strategy of the company L'Oréal. On the basis of the theoretical part is analyzed the marketing strategy of the company. The important part is also the one about recommendations how to improve the contemporary marketing strategy.
Keywords:
Comercial communication; L´Oréal; Marketing; Marketing communication; Marketing proceedings; Marketing strategy; komerční komunikace; L´Oréal; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingové řízení
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21021