Název:
Multilevel marketing společnosti Amway
Překlad názvu:
Multilevel marketing of Amway corporation
Autoři:
Drozdková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vlk, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce analyzuje fungování a podstatu multilevel marketingu jako možného systému prodeje výrobků a služeb. V teoretické části je popsán marketing jako takový a přímý prodej, ze kterého multilevel marketing vychází. Jsou zde také uváděny nelegální formy prodeje, které využívají výhod multilevel maketingu. V praktické části jsou aplikovány nabylé znalosti na společnost Amway, jsou pospány její zásady a systém fungování firmy, který je zhodnocen SWOT analýzou.This thesis analyses effectiveness and principles of multilevel marketing as a possible way of selling products and services. Theoretical part describes basis of marketing and direct selling, which is the basis of multilevel marketing. The thesis also states illegal forms of selling that misuse the advantages of multilevel marketing. Pracical part applies gained knowledge on Amway corporation and it atteds to operation of the company, which is evaluated by SWOT analysis.
Klíčová slova:
Amway; letadlo; multilevel marketing; pyramidové schéma; přímý prodej; Amway; direct selling; multilevel marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21006