Název:
Analýza spotřebního chování klientů lázeňského hotelu
Překlad názvu:
Analysis of customer behaviour in spa resort
Autoři:
Veselá, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Richter, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se nejprve zaměřuje na podstatu marketingu, marketingového výzkumu a možnosti jeho využití v praxi. V rámci teoretické části se zabývá i specifiky marketingu v oboru hotelnictví. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku vybraného lázeňského hotelu, jeho popis, vlivy makroprostředí, marketingovou strategii a analýzu konkurence. Předmětem praktické části je analýza spokojenosti hostů v letech 2008-2009 a porovnání výsledků s výstupem z let 2004-2007. Na základě výsledků výzkumu jsou v poslední části práce uvedeny návrhy na zvýšení prosperity hotelu do budoucna.The diploma paper is in early part mainly focus on marketing, marketing research and possibility of marketing development in the field. During theoretical part thesis is working with specific problems of marketing in spa and hotel industry. Following chapter is talking mainly about charakteristic of specific spa hotel, its desciption, effects of environment, marketing strategy and competition analysis. Point of primary resaearch is analysis of customer satisfaciton survey during years 2008-2009 and comparing results with data form survey in 2004-2007. Base of this research, the last part of paper is suggesting several solutions in order to increase of parity of the spa hotel in upcomming years.
Klíčová slova:
analýza konkurence; analýza spokojenosti; hotelnictví a lázeňství; marketing; marketingový výzkum; competition analysis; customer satisfaction research; hotel and spa; marketing; marketing research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20934