Název:
Marketingový výzkum restaurace
Překlad názvu:
Marketing research of restaurant
Autoři:
Dinhová, Lan ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce byla realizace marketingového výzkumu restaurace Thanh Long. Pozornost byla věnována teorii marketingového výzkumu a charakteristice etnické gastronomie. Na základě dotazníkového šetření byla zjištěna spokojenost se službami restaurace Thanh Long a byly navrženy návrhy na zlepšení.The aim of this thesis was a realization of marketing research of the restaurant Thanh Long. The attention was payed to the theory of marketing research and the characterization of ethnic gastronomy. On the basis of satisfaction analysis were made improvement suggestions.
Klíčová slova:
cestovní ruch; etnická kuchyně; marketingový výzkum; ethnic cuisine; marketing research; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20894