Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Authors:
Pátková, Andrea ; Karásková, Hana (advisor) ; Šorfová, Petra (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat společnost Autobenex, spol. s.r.o. Provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit jejich současný stav a případně navrhnout doporučení, které by vedla ke zlepšení situace ve společnosti.Target of this paper is to charakterize the company Autobenex LLC. Analyse the particular instruments of the marketing mix, assess their current situation and propose appropriate recommendations, which would lead to improvements in Autobenex company
Keywords:
Autobenex, Ltd.; customers; distribution; marketing; marketing communication; marketing mix; services; Autobenex, spol. s r.o.; distribuce; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; služby; společnost; zákazníci
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20788