Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autoři:
Pátková, Andrea ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Šorfová, Petra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat společnost Autobenex, spol. s.r.o. Provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit jejich současný stav a případně navrhnout doporučení, které by vedla ke zlepšení situace ve společnosti.Target of this paper is to charakterize the company Autobenex LLC. Analyse the particular instruments of the marketing mix, assess their current situation and propose appropriate recommendations, which would lead to improvements in Autobenex company
Klíčová slova:
Autobenex, spol. s r.o.; distribuce; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; služby; společnost; zákazníci; Autobenex, Ltd.; customers; distribution; marketing; marketing communication; marketing mix; services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20788