Název:
Vliv televizní reklamy na vnímání dětí
Překlad názvu:
The influence of television commercials on children´s perception
Autoři:
Vízková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce pojednává o vnímání televizní reklamy dětmi, které představují v rámci komerčních komunikací specifickou cílovou skupinu. Závěry o případném vlivu reklamních spotů na tuto generaci spotřebitelů vycházejí zejména z analýzy vlastního terénního šetření, které se uskutečnilo za pomoci dětí z mateřské a základní školy. Součástí práce jsou také právní a etická opatření upravující reklamní činnost s ohledem na děti.This thesis deals with perception of television commercials by children, who represent a specific target group within the commercial communications. The conclusions about the possible influence of TV spots on the child consumer originate especially from the analysis of my own field survey, which was implemented with the help of the children from kindergartens and primary schools. I considered it necessary to mention also the legal and ethics rules that govern the advertising regarding the child consumer.
Klíčová slova:
děti; komerční komunikace; marketingový výzkum; reklama; televize; advertising; children; commercial communications; marketing research; television
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20749