Original title:
Zásady dobré reklamy v kategorii FMCG.
Translated title:
Factors influencing successful advertising in FMCG
Authors:
Škoda, Martin ; Postler, Milan (advisor) ; Vysekalová, Jitka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá analýzou forem nadlinkové a podlinkové komunikace a zachycuje faktory, které jsou pro úspěšnou tvorbu reklamy nejdůležitější. Jejich důležitost ilustruje v praktické části na konkrétních příkladech.Diploma thesis focuses on main forms of ATL and BTL communication and describes the most important factors of creating a successful ad-campaign. It's importance is ilustrated on three real examples.
Keywords:
Advertising; ATL; BTL; FMCG; Promotion; ATL; BTL; FMCG; Promotion; Reklama
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20746