Název:
Zásady dobré reklamy v kategorii FMCG.
Překlad názvu:
Factors influencing successful advertising in FMCG
Autoři:
Škoda, Martin ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou forem nadlinkové a podlinkové komunikace a zachycuje faktory, které jsou pro úspěšnou tvorbu reklamy nejdůležitější. Jejich důležitost ilustruje v praktické části na konkrétních příkladech.Diploma thesis focuses on main forms of ATL and BTL communication and describes the most important factors of creating a successful ad-campaign. It's importance is ilustrated on three real examples.
Klíčová slova:
ATL; BTL; FMCG; Promotion; Reklama; Advertising; ATL; BTL; FMCG; Promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20746