Original title:
Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola.
Translated title:
Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola.
Authors:
Gacíková, Denisa ; Postler, Milan (advisor) ; Kopečný, Tomáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Práca je zameraná na analýzu aktivít obidvoch spoločností v oblasti marketingu s dôrazom na komunikačný mix. Teoretická časť je venovaná marketingovému mixu, jeho jednotlivým zložkám a ich aplikácii pre globálnu a lokálnu spoločnosť. Uzatvára ju Millova teória pre komparatívny výskum. Praktická časť sa venuje vývoju komunikačného mixu v oboch spoločnostiach od roku 2001 až po rok 2009 a končí sa kapitolou Millovej teórie zhody, kde sú skutočnosti z daného obdobia aplikované do praxe. Posledná časť uvádza samotnú komparáciu jednotlivých elementov.Práce je zaměřená na analýzu aktivit obou společností v oblasti marketingu s důrazem na komunikační mix. Teoretická část je věnovaná marketingovému mixu, jeho jednotlivým složkám a jejich aplikaci pro globální a lokální společnost. Uzavírá ji Millova teorie pro komparativní výzkum. Praktická část se věnuje vývoji komunikačního mixu v obou společnostech od roku 2001 až po rok 2009 a končí se kapitolou Millovej teorie shody, kde jsou skutečnosti z daného období aplikované do praxe. Poslední část uvádí samotnou komparaci jednotlivých elementů.The work focuses on the analysis of the marketing activity of the both companies emphasizing the communication mix. The theoretical part is dedicated to the marketing mix, its components and its application for the global and local company. Mill's theory of the comparative research closes this chapter. The practical part aims at the communication mix development in both companies from 2001 until 2009 and it finishes with the Mill's theory of agreement, where all of the attributes obtained during the mentioned period are applied to praxis. The last part declares the comparison of the particular elements.
Keywords:
communication mix; comparative research; marketing mix; komparativní výzkum; komunikační mix; marketingový mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20745