Original title:
Strategický marketingový plán začínajúceho podniku
Translated title:
Strategic marketing plan of establishing company
Authors:
Janíková, Miroslava ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Procházková, Markéta (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom diplomovej práce je vypracovanie marketingového plánu zakladanej študentskej agentúry, ktorý zabezpečí, aby sa spoločnosť dostala do povedomia svojich potenciálnych zákazníkov a počas svojej existencie bola konkurencieschopná. Marketingový plán je vypracovaný tak, aby bol s využitím minimálnych a v počiatkoch existencie agentúry obmedzených finančných zdrojov, dosiahnutý maximálny efekt. K naplneniu tohto cieľa navrhnem marketingovú stratégiu, v rámci ktorej špecifikujem jednotlivé nástroje marketingového mixu, s dôrazom na optimalizáciu komunikačného mixu. Práca má dve časti. V teoretickej časti sa venujem špecifikám služieb a popisujem strategické riadenie, pričom sa zameriavam najmä na fázu plánovania a marketingový plán. V praktickej časti predstavujem spoločnosť a jej produkt. Na základe výsledkov rozsiahlej analýzy okolia firmy definujem segment a vzhľadom k marketingovým cieľom a positioningu firmy navrhujem jednotlivé nástroje marketingového mixu.Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu zakládané studentské agentury, který zabezpečí, aby se společnost dostala do povědomí svých potenciálních zákazníků a v průběhu své existence byla konkurenceschopná. Marketingový plán je vypracovaný tak, aby byl s využitím minimálních a v počátku existence agentury omezených finančních zdrojů, dosažen maximální efekt. K naplnění tohoto cíle navrhnu marketingovou strategii, v rámci které specifikuji jednotlivé nástroje marketingového mixu, s důrazem na optimalizace komunikačního mixu. Práce má dvě části. V teoretické části se věnuji specifikům služeb a popisuji strategické řízení, přičemž se zaměřuj zejména na fázi plánování a marketingový plán. V praktické části představuji společnost a její produkt. Na základě výsledků rozsáhlé analýzy okolí firmy definuji segment a vzhledem k marketingovým cílům a positioningu firmy navrhuji jednotlivé nástroje marketingového mixu.The main goal of diploma paper is to design marketing plan of established student agency, which will insure that will bring agency to potential customer's notice and during its existence will be competitive. Marketing plan is design to get maximum effect with minimum financial costs. To fulfill this aim I will draft a marketing strategy, where I specify individual marketing instruments of marketing mix, with accent on optimalization of communication mix. Paper has two parts. Theoretical part defines specifics of services and strategic management especially planning and marketing plan. In practical part, I present the company and its product. On basis of results of situational analysis of surroundings of the business, I define segment and with regard to marketing goals and positioning of company I draft individual instruments of marketing mix.
Keywords:
communication mix; marketing plan; situational analysis; student agency; komunikační mix; marketingový plán; situační analýza; studentská agentura
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20665