Original title:
Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
Translated title:
In store komunikace v obchodním řetězci Ahold Czech Republic, a.s.
Authors:
Vejmelka, Jiří ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá in-store komunikací, která je součástí marketingové komunikace. Význam in-store komunikace roste v souvislosti se snižující se účinností masové reklamy. In-store komunikace pracuje s celou paletou prostředků, které mohou ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníka přímo v místě prodeje. Právě na tyto prostředky je práce zaměřena. Analytická část práce se skládá ze dvou hlavních částí. První částí je dotazníkové šetření, které zkoumá hodnocení prodejen společnosti Ahold jejími zákazníky. Druhou částí je průzkum in-store prostředků konkurenčních prodejen.In-store communication is part of marketing communication. Importance of in-store communication is on the rise, since mass-media communication is loosing its efficiency. In-store promotion works with variety of instrumens, how to influence customers right in the place of sale. How these instruments work and influence customers is the main focus of this thesis.
Keywords:
in - store communication; merchandising; shopping behavior; in - store komunikace; merchandising; nákupní chování
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20643