Název:
PR aktivity společnosti Kofola a vyhodnocení jejich efektivnosti
Překlad názvu:
PR aktivities of Company Kofola and evaluation of effectiveness
Autoři:
Dvořáková, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretická část mé práce se zabývá popsáním marketingu a jednotlivých složek marketingové komunikace. Pozornost je věnována problematice public relations a jejich hlavním nástrojům. Praktická část popisuje jednotlivé PR aktivity společnosti Kofola, obsahuje jejich zhodnocení a také navržení určitých opatření pro zvýšení jejich efektivnosti.The theoretical part is dealing with the description of marketing and the components of marketing communication. The focus is on the PR and its main instruments. The practical part describes the individual PR activities of the company Kofola, contains their evaluation and also proposition of certain recommendations to increase their effectiveness.
Klíčová slova:
Kofola; Marketingová komunikace; Public relations; Kofola; Marketing communication; Public relations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20624