Original title:
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Akordeon Servis na vybraných zahraničních trzích
Translated title:
The proposal for an international marketing strategy of the company Akordeon Servis in the selected foreign markets
Authors:
Koutná, Stanislava ; Král, Petr (advisor) ; Vokáč, Matěj (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce pojednává o aktuálním tématu MSP v české ekonomice a jejich problémech při sestavování marketingových strategií.Teoretická část je aplikována na malé společnosti AKORDEN SERVIS vyrábějící akordeony DELICIA. Po podrobné situační analýze podniku následují doporučené strategie pro udržení konkurenceschopnosti a pro vstup na nové trhy.Work deals with the current theme of the Middle and Small Companies in the Czech economy and problems in setting up marketing strategies.The teoretical part is applied to small family company AKORDEN SERVICE DELICIA producing accordions. After a detailed situational analysis of the company follow the recommended strategies for maintaining competitiveness and to enter new markets.
Keywords:
Business Plan; Marketing Stategy; Porter Analysis; Production of accordions; SWOT Analysis; Akordeony; Marketingová strategie; Marketingový plán; Porter analýza; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20612