Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Akordeon Servis na vybraných zahraničních trzích
Koutná, Stanislava ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce pojednává o aktuálním tématu MSP v české ekonomice a jejich problémech při sestavování marketingových strategií.Teoretická část je aplikována na malé společnosti AKORDEN SERVIS vyrábějící akordeony DELICIA. Po podrobné situační analýze podniku následují doporučené strategie pro udržení konkurenceschopnosti a pro vstup na nové trhy.
Řízení výroby ve firmě AKORDEON SERVIS
Koutná, Stanislava ; Černá, Hana (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Práce popisuje celý výrobní proces firmy vyrábějící akordeony. Cílem práce je naleznout doporučení na zefektivnění výroby. Práce popisuje podrobný postup výroby akordeonů, objevuje slabé místo - poptávku, kterou blíže analyzuje prostřednictvím analýzy odběratelů a podpůrných marektingových činností. Dále se snaží zlepšit situaci ve vnitropodnikové logistice.

Viz též: podobná jména autorů
2 Koutná, Svatava
1 Koutná, Sára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.