Název:
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Akordeon Servis na vybraných zahraničních trzích
Překlad názvu:
The proposal for an international marketing strategy of the company Akordeon Servis in the selected foreign markets
Autoři:
Koutná, Stanislava ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o aktuálním tématu MSP v české ekonomice a jejich problémech při sestavování marketingových strategií.Teoretická část je aplikována na malé společnosti AKORDEN SERVIS vyrábějící akordeony DELICIA. Po podrobné situační analýze podniku následují doporučené strategie pro udržení konkurenceschopnosti a pro vstup na nové trhy.Work deals with the current theme of the Middle and Small Companies in the Czech economy and problems in setting up marketing strategies.The teoretical part is applied to small family company AKORDEN SERVICE DELICIA producing accordions. After a detailed situational analysis of the company follow the recommended strategies for maintaining competitiveness and to enter new markets.
Klíčová slova:
Akordeony; Marketingová strategie; Marketingový plán; Porter analýza; SWOT analýza; Business Plan; Marketing Stategy; Porter Analysis; Production of accordions; SWOT Analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20612