Original title:
Analýza vybraných nástrojů marketingového mixu ČPP
Translated title:
Analysis of chosen Marketing Mix Tools in the ČPP
Authors:
Křížová, Zuzana ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Voráček, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci marketingu v pojišťovnictví. Tato bakalářská práce je dělena na dvě části -- teoretickou a praktickou část. První část charakterizuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a z oblasti pojišťovnictví. V druhé části jsou tyto poznatky využity při zhodnocení aplikace nástrojů marketingového mixu v ČPP.This bachelor thesis deals with the application of marketing in the insurance industry. The thesis is divided into two parts -- theoretical part and practical part. The first part of the thesis is focused on the theoretical knowledge of marketing and insurance sector. The theoretical knowledge is used to evaluate application of Marketing Mix Tools in the ČPP.
Keywords:
Insurance benefit; Insurant; Marketing; Marketing Mix; Mystery shopping; Physical Evidence; Premium; Product; Promotion; Underwriter; Marketing; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Materiální prostředí; Mystery shopping; Pojistitel; Pojistné; Pojistné plnění; Pojistník; Produkt
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20596