Název:
Arts Management - marketingová strategie symfonického tělesa (Filharmonie mladých Praha)
Překlad názvu:
Arts Management - Marketing Strategy of Symphony Orchestra (Prague Youth Philharmonic)
Autoři:
Fröhlich, Vojtěch ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Raková, Iva (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii symfonického orchestru Filharmonie mladých Praha včetně stanovení marketingové koncepce, zpracování výzkumu publika a návrhu marketingové komunikace. Marketingové strategii předchází vnitřní a vnější analýza subjektu za použití metody SWOT. Teoretická část práce se zabývá východisky klasické teorie marketingu a jejím využitím v praxi uměleckého managementu. Dále se zaměřuje na oblast strategického marketingu a jeho nástroje.Goal of this diploma thesis is to create a marketing strategy of the Prague Youth Philharmonic symphony orchestra including marketing concept definition, audience research and marketing communication project. The marketing strategy proceeds from internal and external SWOT analysis of the subject. Theoretical part of the thesis deals with classical marketing theory and its use in arts management praxis. It focuses on strategic marketing and its instruments.
Klíčová slova:
management umění; marketing umění; strategický marketing; symfonický orchestr; arts management; arts marketing; strategic marketing; symphony orchestra
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38903