Original title:
Marketing v automobilovém průmyslu
Translated title:
Marketing in the automotive industry
Authors:
Čablová, Eva ; Štědroň, Bohumír (advisor) ; Duszek, Igor (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce analyzuje současnou situaci v automobilovém průmyslu. Zaměřuje se na vývoj trhu s automobily v posledních měsících, šrotovací příspěvek a dále na marketingové trendy v odvětví. V poslední části je podrobně rozebrán poprodejní marketing automobilky Opel na konkrétním zlínském dealerství společnosti Mikona Auto.This thesis analyzes the current situation in the automotive industry. It focuses on the development of the car market in recent months, the scrappage program and the marketing trends in automotive industry. After Sales marketing of Opel car maker is analyzed in detail in the last section on company Mikona Auto, Zlín.
Keywords:
After Sales Marketing; Automotive industry; Opel; Scrappage Program; automobilový průmysl; Opel; poprodejní marketing; šrotovací příspěvek
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20572