Název:
Marketing v automobilovém průmyslu
Překlad názvu:
Marketing in the automotive industry
Autoři:
Čablová, Eva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Duszek, Igor (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce analyzuje současnou situaci v automobilovém průmyslu. Zaměřuje se na vývoj trhu s automobily v posledních měsících, šrotovací příspěvek a dále na marketingové trendy v odvětví. V poslední části je podrobně rozebrán poprodejní marketing automobilky Opel na konkrétním zlínském dealerství společnosti Mikona Auto.This thesis analyzes the current situation in the automotive industry. It focuses on the development of the car market in recent months, the scrappage program and the marketing trends in automotive industry. After Sales marketing of Opel car maker is analyzed in detail in the last section on company Mikona Auto, Zlín.
Klíčová slova:
automobilový průmysl; Opel; poprodejní marketing; šrotovací příspěvek; After Sales Marketing; Automotive industry; Opel; Scrappage Program
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20572