Název:
Marketing cílený na děti
Překlad názvu:
Marketing targeted at child
Autoři:
Boháčková, Lenka ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing cílený na dětské spotřebitele. Práce informuje o teoretických aspektech cíleného marketingu a dále o druzích reklam, se kterými se dítě může setkat. V neposlední řadě také upozorňuje na legislativu, vztahující se k tvorbě a působení reklamních sdělení. Dále je práce zaměřena na psychologické aspekty vlivu reklam na děti. Součástí práce je také výzkum,jehož cílem je vyhodnocení vnímání komerčních sdělení dětmi v současné době a jejich postoje a kupní chování.This bachelor dissertation focuses on marketing targeted at child consumers. It try to inform about the theoretical aspects of targeted marketing and the types of advertisment, with whom the child may encounter. Finally, also points to legislation relating to the creation and operation of advertising messages. The dissertation focuses on the psychological aspects of the impact of advertising on children. It also include research aimd at evaluating the perception of commercial communication by children today. The research also examine children's attitudes and purchasing behavior.
Klíčová slova:
cílený marketing; děti jako spotřebitelé; reklama; advertisment; child consumers; targeted marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20524