Název:
Marketing a finanční krize
Překlad názvu:
Marketing and financial crisis
Autoři:
Čahojová, Kristína ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] V práci je popísaný dopad ekonomickej recesie na trendy marketingu v Centrálnej Európe. Tento dopad je prezentovaný na politických kampaniach v Českej republike, na Slovensku, Rakúsku a Maďarsku. Teoretická časť sa zaoberá definíciou a vývojom politického marketingu. Analýza makroekonomických podmienok a nedávny politický vývoj sú zhrnuté v prvej časti. Vplyv krízy je opísaný na politických kampaniach jednotlivých častí. Nové marketingové trendy sú zhrnuté v závere.Práce popisuje vliv recese na marketing ve střední Evropě. Je zaměřena především na politický marketing v České republice, na Slovensku, v Rakousku a v Maďarsku. Teoretická část se zabývá definicí a vývojem politického marketingu. Analýza makroekonomických podmínek a nedávný politický vývoj jsou shrnuty v první části. Dopad krize je popsán na politických kampaních. Nové marketingové trendy jsou shrnuty v závěru práce.The paper is describing the effects of recession on marketing in Central Europe. It is especially focused on political marketing in Czech republic, Slovakia, Austria and Hungary. The theoretical part covers definitions and the developement of political marketing. The analysis of the macroeconomic conditions and the recent developements are summarized in the first part. The impact of the crisis is described on political campaigns. New marketing trends are summarized in the conclusion.
Klíčová slova:
krize; politický marketing; recese; marketing; political marketing; recession
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20458