Název: Kvalita služeb kontaktního pracoviště krajské pobočky Úřadu práce ČR z pohledu klientů
Překlad názvu: Die Qualität von Dienstleistungen in der Kontaktstelle des Regionalbüros des Arbeitsamtes der Tschechischen Republik aus der Sicht des Kunden
Autoři: Hrdinová, Miroslava ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Drmola, Arnošt (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalita služeb; nezaměstnanost; Úřad práce ČR; das Arbeitsamt der Tschechischen Republik; die Arbeitslosigkeit; die Qualität von Dienstleistungen

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37383

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-164038


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet