Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita služeb kontaktního pracoviště krajské pobočky Úřadu práce ČR z pohledu klientů
Hrdinová, Miroslava ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Drmola, Arnošt (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem "Kvalita služeb kontaktního pracoviště krajské pobočky Úřadu práce ČR z pohledu klientů" se ve své teoretické části zabývá státní politikou zaměstnanosti a spoluprací České republiky s Evropou v oblasti nezaměstnanosti. Charakterizuje činnosti a organizační strukturu Úřadu práce ČR. Popisuje nezaměstnanost a hodnotí její situaci v ČR a Jihomoravském kraji k 31. březnu 2013. Závěr teoretické části je věnován tématu služeb, jejich vlastnostem a hodnocení jejich kvality. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení ankety v podobě dotazníku, kterého se zúčastnilo 56 respondentů. Anketa proběhla na kontaktním pracovišti krajské pobočky ÚP ČR v nejmenovaném městě a byla zaměřena na pět základních atributů kvality služby - hmotné prvky, spolehlivost, schopnost reakce, jistota a empatie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.