Název:
Kvalita služeb kontaktního pracoviště krajské pobočky Úřadu práce ČR z pohledu klientů
Překlad názvu:
Die Qualität von Dienstleistungen in der Kontaktstelle des Regionalbüros des Arbeitsamtes der Tschechischen Republik aus der Sicht des Kunden
Autoři:
Hrdinová, Miroslava ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Drmola, Arnošt (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce s názvem "Kvalita služeb kontaktního pracoviště krajské pobočky Úřadu práce ČR z pohledu klientů" se ve své teoretické části zabývá státní politikou zaměstnanosti a spoluprací České republiky s Evropou v oblasti nezaměstnanosti. Charakterizuje činnosti a organizační strukturu Úřadu práce ČR. Popisuje nezaměstnanost a hodnotí její situaci v ČR a Jihomoravském kraji k 31. březnu 2013. Závěr teoretické části je věnován tématu služeb, jejich vlastnostem a hodnocení jejich kvality. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení ankety v podobě dotazníku, kterého se zúčastnilo 56 respondentů. Anketa proběhla na kontaktním pracovišti krajské pobočky ÚP ČR v nejmenovaném městě a byla zaměřena na pět základních atributů kvality služby - hmotné prvky, spolehlivost, schopnost reakce, jistota a empatie.Diese Bachelorarbeit unter dem Titel "Die Qualität von Dienstleistungen in der Kontaktstelle des Regionalbüros des Arbeitsamtes der Tschechischen Republik aus der Sicht des Kunden" gliedert sich in zwei Teile. In dem theoretischen Teil befasst sie sich mit der staatlichen Beschäftigungspolitik und mit der Zusammenarbeit der Tschechischen Republik mit Europa im Bereich der Arbeitslosigkeit. Sie beschreibt die Tätigkeiten und die Organisationsstruktur von dem Arbeitsamt der Tschechischen Republik. Sie charakterisiert die Arbeitslosigkeit und bewertet die Situation in der Tschechischen Republik und in der Südmährischen Region zum 31. März 2013. Dann widmet sie sich dem Thema Dienstleistungen und ihre Qualität. Der praktische Teil beschäftigt sich mit der Umfrage (56 Befragte), die fünf Kriterien der Dienstleistungsqualität untersucht. Es geht um materielle Elemente, Zuverlässigkeit, Fähigkeit zu reagieren, Sicherheit und Empathie.
Klíčová slova:
kvalita služeb; nezaměstnanost; Úřad práce ČR; das Arbeitsamt der Tschechischen Republik; die Arbeitslosigkeit; die Qualität von Dienstleistungen
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37383