Original title:
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Translated title:
Determinants of Customer Satisfaction in Shopping Behavior
Authors:
Zeman, Matěj ;
Novák, Michal (advisor) ;
Bína, Vladislav (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze
Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract:
[cze] [eng]
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Vodafone Czech Republic a. s.
The goal of this Bachelor Thesis is to describe the regularities of customer behaviour, to describe the consumer decision process, to aim to the post-acquisition process and methods of its analysis and to apply the acquired knowledge to the analysis of the post-acquisition behaviour of the customers of the Czech telecommunication company Vodafone Czech Republic a. s.
Keywords:
buying decision ;
buying decision process ;
consumer ;
consumer behavior ;
customer satisfaction index ;
measuring of satisfaction ;
methods of satisfaction measuring ;
post-acquisition behavior ;
satisfaction ;
searching for information ;
hledání informací ;
hodnocení spokojenosti ;
index spokojenosti zákazníka ;
metody hodnocení spokojenosti ;
nákupní rozhodnutí ;
nákupní rozhodovací proces ;
ponákupní chování ;
spokojenost ;
spotřebitel ;
spotřební chování
Institution: University of Economics, Prague
(
web )
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/37364
Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-164019
The record appears in these collections: Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses