Název:
Marketingová analýza vybraného ubytovacieho zariadenia
Překlad názvu:
Marketing analysis of chosen accommodation facility
Autoři:
Kutilová, Jana ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca je venovaná problematike uplatňovania marketingových princípov v oblasti hotelníctva. Jej cieľom je pomocou dielčích analýz vnútorného a vonkajšieho prostredia podrobne zmapovať súčasný stav vybraného ubytovacieho zariadenia a jeho pozíciu na trhu v rámci konkurencie, za účelom skvalitnenia služieb poskytovaných subjektom do budúcna. Teoretické východiská práce sú spracované v jej prvých dvoch kapitolách. Prvá kapitola je venovaná charakteristike ubytovacieho sektoru v podmienkach Českej republiky. Význam marketingu v ubytovacích zariadeniach bližšie rozpracováva kapitola druhá. Tretia časť práce je samotnou analýzou vybraného ubytovacieho zariadenia, Hotela U Raušů vo Velké Bíteši. Výsledky analýz a návrhový koncept budúceho rozvoja s priamou využiteľnosťou v praxi sú následne prezentované v záverečnej časti práce.Diplomová práce se zabývá problematikou uplatňování marketingových principů v oblasti hotelnictví. Její cílem je prostřednictvím dílčích analýz vnitřního i vnějšího prostředí podrobně zmapovat současný stav vybraného ubytovacího zařízení a jeho pozici na trhu v rámci konkurence, za účelem zkvalitnění služeb poskytovaných subjektem do budoucna. Teoretická východiska práce jsou zpracované v prvních dvou kapitolách. První kapitola je věnována charakteristice ubytovacího sektoru v podmínkách České republiky. Význam marketingu v ubytovacích zařízeních podrobněji popisuje kapitola druhá. Třetí část práce je již samotnou analýzou vybraného ubytovacího zařízení, Hotela U Raušů ve Velké Bíteši. Výsledky analýz a návrhový koncept budoucího rozvoje s přímou využitelností v praxi jsou následně prezentované v záverečné části práce.The topic of the thesis is the issue of application of marketing principles in the hotel industry. Its aim is to analyze current situation of the internal and external environment in the chosen hotel and its market position in competitive enviroment, in order to improve provided services in the future. The theoretical part of the thesis covered in the first two chapters, monitors the accommodation industry in conditions of Czech Republic and explains the importance of marketing elements in this sector. The third part is the analysis of the selected accommodation facility, Hotel U Raušů in Velká Bíteš. The results of the analysis and recommendations for future development with direct practical application are explained in the final part of the thesis.
Klíčová slova:
cestovní ruch; hotelnictví; marketingová analýza; marketingový mix; ubytovací zařízení; accommodation facilities; hotel industry; marketing analysis; marketing mix; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37350