Název:
Analýza marketingového mixu webového petičního portálu
Překlad názvu:
Analysis of the marketing mix of online petition portal
Autoři:
Reisner, František ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Franěk, Filip (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového komunikačního mixu petičního portálu Jednej.cz. Využití marketingových nástrojů popisuje v rovině obecného marketingu Jednej.cz i na příkladu petice "Nesouhlasíme s Klausovou amnestií". Cílem práce je popsat a zhodnotit marketing Jednej.cz a následně navrhnout zlepšení marketingového komunikačního mixu a využití marketingových nástrojů.This thesis analyzes the marketing communication mix of petition portal Jednej.cz. The use of marketing tools is described in terms of general marketing of Jednej.cz and on the example of the petition "We do not agree with Klaus's amnesty." The aim is to describe and evaluate marketing of Jednej.cz and then propose improvements of the marketing communication mix and the use of marketing tools.
Klíčová slova:
internetový marketing; marketingový komunikační mix; online petice; internet marketing; marketing communication mix; online petition
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36058