Název:
Online marketingová strategie vybrané společnosti
Překlad názvu:
Online marketing strategy of particular company
Autoři:
Stojaníková, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Rejfíř, Rudolf (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce Online marketingová strategie vybrané společnosti se věnuje v teoretické části základním technikám Online Marketingu, popisuje principy Optimalizace pro vyhledávače, PPC systémy, ale také nové trendy v této neustále se vyvíjející oblasti. Praktická část je zaměřená na analýzu online marketingové strategie společnosti ESENNCE.CZ, která patří mezi přední zážitkové agentury na českém trhu. Cílem práce bylo ukázat, že společnostem se v konečném důsledku více vyplatí investice do přirozeného vyhledávání, publikace PR článků a využívání sociálních sítí ke komunikaci se zákazníky než vysoké náklady v podobě PPC kampaní.The goal of my Diploma Thesis was to show companies, they should focuse more on investing time and their money into SEO, PR articles as well as they should use social media to communication with their customers. This could be in a long run more efficient than spending money on PPC campaigns. The Diploma Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is oriented on Online Marketing, it shows the basics of each online marketing strategy; SEO, PPC as well as new trends in this fast growing field. The practical part is focused on analyzing instruments of online marketing strategy of ESENNCE.CZ, which is a Czech provider of Experience Days.
Klíčová slova:
Online Marketing; Online marketingová strategie společnosti; PPC systémy; SEO; Online Marketing; Online marketing strategy; PPC campaigns; SEO; Social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36057