Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketingová strategie vybrané společnosti
Stojaníková, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Rejfíř, Rudolf (oponent)
Diplomová práce Online marketingová strategie vybrané společnosti se věnuje v teoretické části základním technikám Online Marketingu, popisuje principy Optimalizace pro vyhledávače, PPC systémy, ale také nové trendy v této neustále se vyvíjející oblasti. Praktická část je zaměřená na analýzu online marketingové strategie společnosti ESENNCE.CZ, která patří mezi přední zážitkové agentury na českém trhu. Cílem práce bylo ukázat, že společnostem se v konečném důsledku více vyplatí investice do přirozeného vyhledávání, publikace PR článků a využívání sociálních sítí ke komunikaci se zákazníky než vysoké náklady v podobě PPC kampaní.
Specifika Číny a její postavení ve světové ekonomice
Stojaníková, Jana ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce umožňuje náhled do prostředí současné, druhé největší ekonomiky světa. Práce je rozdělena na dvě části - první část pojednává o specifikách, která jsou charakteristická pro sociální, kulturní a obchodní oblast Čínské Lidové Republiky. Čtenář získá povědomí o životě čínského obyvalestva, udelá si představu o hlavních ekonomických zónách, které jsou hnacím motorem čínského kolosu a seznámí se se základními principy obchodního jednání s Číňany. Druhá část se věnuje analýze čínské ekonomiky pomocí vybraných makroekonomických ukazatelů a vícekriteriálních indexů. Součástí je nástin obchodní bilance Číny a popis podnikatelských a investičních příležitostí na čínském trhu. Poslední část je tvořena výhledem do následujících pěti let, díky nově přijatému pětiletému plánu. Cílem práce je poskytnout čtenáři komplexní informace o daném teritoriu a pochopit základní principy čínského trhu. Téma bylo vybráno pro svou aktuálnost a perspektivu této země v následujících letech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.