Název: Marketing státních hradů a zámků
Překlad názvu: Marketing of the state castles and chateaus
Autoři: Borská, Kateřina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: expertní rozhovor; hrady a zámky; kulturní dědictví; marketing; návštěvnost; attendance; castles; cultural heritage; expert interviews; marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35978

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162677


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet