Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing státních hradů a zámků
Borská, Kateřina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketing státních hradů a zámků. Skutečnost, že se jedná o kulturní dědictví, které musí být zachováno pro příští generace, udává marketingu hradů a zámků jedinečná specifika. Cílem této práce je stanovit marketingová doporučení pro státní hrady a zámky a další památkové objekty v České republice, vyplývající z expertních rozhovorů s kastelány či dalšími pracovníky českých hradů a zámků a ze studia dostupné české i zahraniční literatury.
Označování potravin a ochrana spotřebitele
Borská, Kateřina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Hethová, Renata (oponent)
Tato práce je zaměřena na zjištění informovanosti spotřebitelů ohledně značení potravin. Analyzována jsou primární data. Šetření je prováděno metodou dotazníku. Praktickou část práce dále tvoří průzkum etiket potravin podezřelých z obsahu azobarviv, které mohou mít nepříznivý vliv na lidské zdraví. Cílem práce je vytvoření databáze těchto potravin a ověření stanovených hypotéz týkajících se označování etiket.

Viz též: podobná jména autorů
2 Borská, Karolína
3 Borská, Klára
1 Borská, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.