Název:
Marketing státních hradů a zámků
Překlad názvu:
Marketing of the state castles and chateaus
Autoři:
Borská, Kateřina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce je zaměřena na marketing státních hradů a zámků. Skutečnost, že se jedná o kulturní dědictví, které musí být zachováno pro příští generace, udává marketingu hradů a zámků jedinečná specifika. Cílem této práce je stanovit marketingová doporučení pro státní hrady a zámky a další památkové objekty v České republice, vyplývající z expertních rozhovorů s kastelány či dalšími pracovníky českých hradů a zámků a ze studia dostupné české i zahraniční literatury.This thesis is focused on marketing of the state castles and chateaus. The fact, that they are considered as a cultural heritage which must be preserved for the future generations, gives marketing of the castles and chateaus unique characteristics. The aim of this thesis is to determine marketing recommendations for the state castles and chateaus and another historical buildings within the Czech Republic, resulting from the expert interviews with the castellans and other personnel of the Czech castles and chateaus and from the research of available Czech and foreign literature.
Klíčová slova:
expertní rozhovor; hrady a zámky; kulturní dědictví; marketing; návštěvnost; attendance; castles; cultural heritage; expert interviews; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35978