Název:
Využití Google Analytics v eshopu
Překlad názvu:
Usage of Google Analytics in e-shop
Autoři:
Zahradník, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zaobírá využitím jednoho z nejvýznamnějších nástrojů webové analytiky Google Analytics v konkrétním e-shopu působícím převážně na českém trhu. Cílem práce je analýza klíčových oblastí, tedy analýza návštěvníků, analýza zdrojů návštěvnosti a analýza obsahu. Na tomto základě jsou vystavěny problémové oblasti a samozřejmě převážně následná doporučení, která by měla po aplikaci pomoci e-shopu ve zlepšení kvality služeb, potažmo ke zvýšení tržeb a konkurenceschopnosti na trhu.The present thesis focuses on a specific e-shop operating mainly within the Czech market and the ways it uses one of the most significant tools of web analysis -- Google Analytics. The aim of the thesis is an analysis of the key areas, i.e. visitor analysis, visitor sourcing analysis and content analysis. The problematic areas are based on these as well as recommendations and suggestions that should help, once these have been applied, improve the service quality leading to increased revenue and better competitiveness within the market.
Klíčová slova:
E-shop; Google Analytics; Internetový marketing; Internetový obchod; Webová analytika; e-shop; Google Analytics; internet marketing; web analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35849