Název: Veletrh Reklama / Polygraf jako nástroj marketingové komunikace
Překlad názvu: Trade show Reklama - Polygraf as a marketing communication tool
Autoři: Gregůrek, Tadeáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza veletrhu; Uplatnění veletrhu; Veletrh Reklama - Polygraf; Trade show analysis; Trade show application; Trade show Reklama - Polygraf

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35726

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162425


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet