Original title:
Komunikace ČSOB se zaměřením na mladé lidi
Translated title:
Communication of ČSOB with focus on young people
Authors:
Leskovec, Jan ; Postler, Milan (advisor) ; Tomášek, Karel (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem této práce bylo analyzovat komerční komunikaci ČSOB se svými klienty se zaměřením na mladé lidi a následně doporučit zlepšení komunikace s tímto segmentem do budoucna. Jako podklad pro návrhy na vylepšení bylo použito dotazníkové šetření mezi studenty.The main objectiv of the thesis was to analyze commercial communication of ČSOB with own clients with focus on young people and then to recommend improvements of communications with this segment. As a background for recommandation was used questionnaire among students.
Keywords:
Commercial communication; Recommandation into the future; Young people; Doporučení do budoucna; Komerční komunikace; Mladí lidé
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35605