Název:
Komunikace ČSOB se zaměřením na mladé lidi
Překlad názvu:
Communication of ČSOB with focus on young people
Autoři:
Leskovec, Jan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tomášek, Karel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této práce bylo analyzovat komerční komunikaci ČSOB se svými klienty se zaměřením na mladé lidi a následně doporučit zlepšení komunikace s tímto segmentem do budoucna. Jako podklad pro návrhy na vylepšení bylo použito dotazníkové šetření mezi studenty.The main objectiv of the thesis was to analyze commercial communication of ČSOB with own clients with focus on young people and then to recommend improvements of communications with this segment. As a background for recommandation was used questionnaire among students.
Klíčová slova:
Doporučení do budoucna; Komerční komunikace; Mladí lidé; Commercial communication; Recommandation into the future; Young people
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35605