Original title:
Marketingová komunikace v cestovním ruchu
Translated title:
Marketing communication in tourism
Authors:
Kashkina, Katsiaryna ; Horová, Olga (advisor) ; Filip, Martin (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Předmětem bakalářské práce (studia a výzkumu) je firma "1000 turov" a její činnost z hlediska formování politiky prodeje na trhu turistických služeb. Cílem je nalezení způsobů zajištění a zvýšení prodeje produktů firmy v oblasti turistického ruchu, a to především na základě analýzy v rámci možností marketingové komunikace.Subject of this bachelor paperwork (study and research) is a firm "1000 Turov" and its activities from the perspective of policy-market sales of tourist services. The aim is to find ways of ensuring and improving product sales company in the tourism, particularly the analysis of the possible marketing communication strategy.
Keywords:
marketing communication; promotion; sales; tourism; cestovní ruch; marketingová komunikace; podpora prodeje
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20237